14 maja 2014 23:02 | Aktualności
INFORMACJA
dot. sfinansowanie usuwania wyrobów zawierających azbest
Urząd Gminy w Kołaczkowie informuje, że rozpoczęto realizację „Programu usuwania wyrobów zawierających azbest z terenu powiatu wrzesińskiego”, z którego mogą skorzystać mieszkańcy Naszego powiatu.
W ramach tego programu finansowane jest 100% kosztów demontażu i odbioru eternitu lub 100% samego odbioru zdjętego już eternitu. Demontaż będzie wykonywała firma wyłoniona przez powiat w przetargu nieograniczonym.
Usługa usuwania azbestu stanowi:
- pomoc de minimis - dla osób prowadzących działalność gospodarczą,
- pomoc de minimis w rolnictwie - dla osób prowadzących gospodarstwo rolne, gdy wniosek dotyczy budynku związanego z tą działalnością.
Program finansowany jest z Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie, Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Poznaniu, a także z budżetu powiatu i gmin: Września, Miłosław, Nekla, Pyzdry, Kołaczkowo.
Termin składania wniosków do Urzędu Gminy w Kołaczkowie mija 29 sierpnia 2014 r. (wnioski, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane).
Więcej informacji w regulaminie finansowania likwidacji wyrobów zawierających azbest z terenu powiatu wrzesińskiego w 2014 roku zgodnie z podjętą przez Zarząd Powiatu we Wrześni uchwałą nr 813/2014 z dnia 7 maja 2014 r.
Wniosek oraz oświadczenie można pobrać także bezpośrednio w Urzędzie Gminy - pokój nr 11. ....więcej informacji.