14 maja 2021 13:16 | Przetargi | Źródło: BIP Gminy Kołaczkowo
Wójt Gminy Kołaczkowo
ogłasza postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym art. 275 ust. 1 ustawy
Formularz zawierający specyfikację warunków zamówienia wraz z załącznikami można pobrać poniżej treści ogłoszenia.
Ofertę należy złożyć za pośrednictwem formularza na Platformie zakupowej na stronie postępowania, znajdującej się pod adresem wskazanym na stronie internetowej
https://portal.smartpzp.p/kolaczkowo,
w terminie do dnia 31 maja 2021 roku, do godziny 10:00.
Otwarcie ofert nastąpi 31 maja 2021 roku o godz. 10:15
Termin związania ofertą wynosi 30 dni od daty składania ofert tj. do dnia 29 czerwca 2021 roku.
Ogłoszenie o zamówieniu zamieszczono w Biuletynie Zamówień Publicznych
pod numerem 2021/BZP 00055126/01 z dnia 14 maja 2021 roku.
tresc_ogloszenia.pdf [95.4 KB]
Formularze edytowalne [75.5 KB]
Zał. 2 projekt umowy [231.86 KB]
dokumentacja_techniczna_1.pdf [709.19 KB]
dokumentacja_techniczna_2.pdf [102.47 KB]
dokumentacja_techniczna_3.pdf [118.04 KB]
dokumentacja_techniczna_4.pdf [81.35 KB]
dokumentacja_techniczna_5.pdf [3.28 MB]
dokumentacja_techniczna_6.pdf [792.36 KB]
dokumentacja_techniczna_7.pdf [131.33 KB]
dokumentacja_techniczna_8.pdf [165.87 KB]
przedmiar__10100000.pdf [44.46 KB]
decyzja_pozwolenie_na_przebudowe__starostwo_powiatowe.pdf [1.66 MB]
pytania_i_odpowiedzi_19052021_10_39_361.pdf [48.63 KB]
informacja_z_art_224_ust_4_ustawy_pzp.pdf [208.45 KB]
zbiorcze_zestawienie_ofert_31_05_2021.pdf [197.08 KB]
3_informacja_o_wyborze_ofertypublikowana_na_stronie_postepowania.pdf [173.49 KB]