22 czerwca 2021 13:28 | Przetargi | Źródło: BIP Gminy Kołaczkowo
Wójt Gminy Kołaczkowo
ogłasza postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym art. 275 ust. 1 ustawy
Formularz zawierający specyfikację warunków zamówienia wraz z załącznikami można pobrać poniżej treści ogłoszenia.
Ofertę należy złożyć za pośrednictwem formularza na Platformie zakupowej na stronie postępowania, znajdującej się pod adresem wskazanym na stronie internetowej
https://portal.smartpzp.p/kolaczkowo,
w terminie do dnia 7 lipca 2021 roku, do godziny 10:00.
Otwarcie ofert nastąpi 7 lipca 2021 roku o godz. 10:30
Termin związania ofertą wynosi 30 dni od daty składania ofert tj. do dnia 5 sierpnia 2021 roku.
Ogłoszenie o zamówieniu zamieszczono w Biuletynie Zamówień Publicznych
pod numerem 2021/BZP 00090385/01 z dnia 22 czerwca 2021 roku.
tresc_ogloszenia.pdf [101.79 KB]
swz_22_06_2021.pdf [386.36 KB]
istotne_postanowienia_umowy_21_06_2021_ii_tom.pdf [193.14 KB]
formularze_edytowalne.docx [54.42 KB]
206_10_20200213_stwiorbdrogi.pdf [2.18 MB]
projekt_stalej_organizacji_ruchu.zip [3.11 MB]
projekt_wykonawczy_branza_drogowa_cz_1.zip [4.41 MB]
projekt_wykonawczy_branza_drogowa_cz_2.zip [2.8 MB]
przedmiar_robot.pdf [289.95 KB]
kosztorys_ofertowy.pdf [287.6 KB]
informacja_z_art_224_ust_4_ustawy_pzp_007.pdf [68.35 KB]
zbiorcze_zestawienie_ofert__07_07_2021.pdf [122.8 KB]
3_informacja_o_wyborze_ofertypublikowana_na_stronie_postepowania.pdf [119.75 KB]