Realizacja: IDcom.pl
26 lipca 2017 08:14 | Aktualności
i GOSPODARKI GRUNTAMI W URZĘDZIE GMINY W KOŁACZKOWIE
Urzędu Gminy w Kołaczkowie
pl. Reymonta 3, 62-306 Kołaczkowo
I. Zakres obowiązków
1. Prowadzenie spraw związanych z inwestycjami gminnymi:
1)
- przygotowywanie strategii i programów inwestycyjnych związanych z rozbudową infrastruktury
na terenie Gminy,
- przygotowywanie koncepcji realizacji powyższych strategii zgodnie z wymaganiami uzyskania
na te cele środków finansowych zarówno unijnych jak i z funduszy pozabudżetowych,
- zlecanie wykonania projektów technicznych do wykonywania powyższych zadań,
- prowadzenie obsługi zadań inwestycyjnych przyjętych do realizacji w danym roku budżetowym,
- prowadzenie rozliczeń inwestycji zmierzających do efektywnego wykorzystania
środków finansowych przeznaczonych w budżecie gmin,
- przygotowywanie sprawozdań i rozliczeń z wykonania zadań inwestycyjnych
- przygotowywanie sprawozdań GUS,
- współpraca z przedsiębiorstwami komunalnymi i energetycznymi w zakresie
rozbudowy infrastruktury .
2) Sporządzanie dokumentu OT ”Przyjęcie środka trwałego” w wyniku zakupu lub w wyniku budowy.
3)Sporządzanie harmonogramu rzeczowo-finansowego dla robót budowlanych.
4)Prowadzenie spraw związanych z oświetleniem publicznym.
2.Prowadzenie spraw z zakresu gospodarki gruntami i wywłaszczania nieruchomości
a w szczególności związanych z:
1) gospodarowaniem i zarządzaniem komunalnymi gruntami zabudowanymi i przeznaczonymi w planach zagospodarowania przestrzennego pod zabudowę, w tym ich zbywania, oddawania w użytkowanie wieczyste, użytkowanie, dzierżawę, najem ,użyczenie, w trwały zarząd oraz ich przekazywanie na cele szczególne,
2) ustalaniem ich wartości, cen i opłat za korzystanie z nich ,
3) organizowaniem przetargów na zbywanie prawa własności, prawa użytkowania wieczystego nieruchomości stanowiących własność Gminy, nabywaniem nieruchomości niezbędnych dla realizacji zadań Gminy,
4) komunalizacją gruntów,
5) prowadzeniem ewidencji gruntów komunalnych ,
6) tworzeniem zasobu gruntów i gospodarowaniem nim zgodnie z zasadami określonymi
w przepisach obowiązującego prawa ,
7) wyposażaniem gruntów w urządzenia komunalne – wspólne ze stanowiskiem ds. Dróg
Publicznych, Gospodarki Przestrzennej i Ochrony Środowiska ,
8) ochroną gruntów rolnych i leśnych w tym:
a) przeznaczanie gruntów na cele nierolnicze lub nieleśne ,
b) wyłączenie gruntów z produkcji ,
c) rolniczego wykorzystania gruntów ,
d) rekultywacji nieużytków oraz gruntów zdewastowanych i zdegradowanych i użyźniania innych
gruntów ,
9) przeciwdziałanie nieformalnemu obrotowi ziemią ,
10) pracowniczych ogrodów działkowych ,
11) nadzór nad świetlicami wiejskimi oraz placami zabaw,
12)Ustalanie uprawnień do najmu lokali z mieszkaniowego zasobu gminy.
13)Ustalanie zasad najmu oraz wysokości opłat za najem.
3.Prowadzenie spraw związanych z oświetleniem publicznym.
II. Wymagania niezbędne
Określone z ustawie z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych
(Dz.U. z 2014 r.,poz.1202)
1) posiadanie obywatelstwa polskiego,
2) pełna zdolność do czynności prawnych,
3) korzystanie z pełni praw publicznych,
4) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
5) wykształcenie wyższe,
6) znajomość przepisów ustaw: o samorządzie gminnym, kodeks postępowania administracyjnego, o gospodarce nieruchomościami, prawo budowlane,
7) prawo jazdy kat. B.
III. Wymagania dodatkowe:
1)Umiejętność obsługi komputera w zakresie programów informatycznych biurowych,
2) Umiejętność obsługi urządzeń biurowych /ksero, fax i itp./,
3)Preferowane wykształcenie wyższe o kierunku budownictwo , prawo administracyjne, geodezja oraz staż w jednostkach samorządowych na podobnych stanowiskach.
IV. Informacja o warunkach pracy na w/w stanowisku
1) Termin zatrudnienia - 14.08.2017 r.
2) Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.
3) Godziny pracy Urzędu: poniedziałek 8.00-16.00, wtorek – piątek 7.00-15.00
4) Praca ma charakter administracyjno-biurowy.
V. Informacja dotycząca wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnienia osób niepełnosprawnych
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w Kołaczkowie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych w miejscu poprzedzającym opublikowanie ogłoszenia jest wyższy niż 6%.
VI. Oferty winny zawierać:
1) list motywacyjny,
2)życiorys –CV,
3) kserokopie świadectwa pracy – zaświadczenia,
4)kserokopie dyplomów, świadectw potwierdzających wykształcenie,
5) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,
6) oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
7) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
8) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych,
9) oświadczenie o korzystaniu w pełni z praw publicznych,
10) zgoda na przetwarzanie danych osobowych.
Wszystkie oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w siedzibie Urzędu Gminy Kołaczkowo, pl. Reymonta 3, 62-306 Kołaczkowo pokój nr 22. Z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko ds. INWESTYCJI oraz GOSPODARKI GRUNTAMI ”
w terminie do dnia 10.08.2017 roku do godz. 15.00. Proszę o numer telefonu do kontaktu.
Dokumenty, które wpłyną do Urzędu niekompletne lub po powyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Lista kandydatów, którzy spełnili wymagania formalne oraz informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Kołaczkowo www.bip.kolaczkowo.pl oraz na tablicy ogłoszeń urzędu.
Wójt Gminy Kołaczkowo
/-/ Teresa Waszak
Przeczytano: 1201 razy.| Wydrukuj
Gmina Kołaczkowo
Plac Reymonta 3
62-306 Kołaczkowo
Tel.: 614385324Fax: 614385488E-mail: ug@kolaczkowo.plWWW: www.kolaczkowo.pl
NIP:
789-17-07-330
Godziny urzędowania:
Pn. 8:00 - 16:00
Wt. 7:00 - 15:00
Śr. 7:00 - 15:00
Cz. 7:00 - 15:00
Pt. 7:00 - 15:00
Numer konta bankowego:
22968100021100014300019813
Skargi i wnioski:
przyjmowane są w sekretariacie (biuro nr 22)
codziennie w godzinach urzędowania.
Załatw sprawę w Urzędzie: