Realizacja: IDcom.pl
26 kwietnia 2012 14:59 | Aktualności
INFORMACJA
dot. sfinansowanie usuwania wyrobów zawierających azbest
Urząd Gminy w Kołaczkowie informuje, że rozpoczęto realizację „Programu usuwania wyrobów zawierających azbest na terenie powiatu wrzesińskiego w roku 2012”, z którego mogą skorzystać mieszkańcy Naszego powiatu.
W ramach tego programu finansowane jest 100% kosztów demontażu i odbioru eternitu lub 100% samego odbioru zdjętego już eternitu. Demontaż będzie wykonywała firma wyłoniona przez powiat w przetargu nieograniczonym.
Nie ma możliwości, aby mieszkańcy dostawali pieniądze na te prace. Program finansowany jest z Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie, Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Poznaniu, a także z budżetu powiatu i gmin: Września, Miłosław, Nekla, Pyzdry, Kołaczkowo.
Termin składania wniosków do Urzędu Gminy w Kołaczkowie mija 15 maja 2012 r. (wnioski, które wpłyną po terminie będą rozpatrywane w ramach posiadanych środków).
Regulamin finansowania likwidacji wyrobów zawierających azbest z terenu powiatu wrzesińskiego w 2012 roku wraz z załącznikami tj.:
Wniosek, oświadczenie oraz szczegółowe informacje można uzyskać także bezpośrednio w Urzędzie Gminy – pokój nr 11 (tel. 61-3480341).
Przeczytano: 1357 razy.| Wydrukuj
Gmina Kołaczkowo
Plac Reymonta 3
62-306 Kołaczkowo
Tel.: 614385324Fax: 614385488E-mail: ug@kolaczkowo.plWWW: www.kolaczkowo.pl
NIP:
789-17-07-330
Godziny urzędowania:
Pn. 8:00 - 16:00
Wt. 7:00 - 15:00
Śr. 7:00 - 15:00
Cz. 7:00 - 15:00
Pt. 7:00 - 15:00
Numer konta bankowego:
22968100021100014300019813
Skargi i wnioski:
przyjmowane są w sekretariacie (biuro nr 22)
codziennie w godzinach urzędowania.
Załatw sprawę w Urzędzie: