Realizacja: IDcom.pl
19 listopada 2019 14:09 | Przetargi | Źródło: BIP Gminy Kołaczkowo
W związku z wnioskami o wyjaśnienie treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, które wpłynęły do Zamawiającego w dniu 20.11.2019 r., Gmina Kołaczkowo udziela wyjaśnień w trybie art. 38 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2019, poz. 1843 ze zm.):
Pytanie nr 1:
W nawiązaniu do przetargu na dostawę oleju opałowego FEZP.271.16.2019 proszę o usunięcie zapisu Umowy paragraf 3 pkt. 5 „Ryzyko przypadkowej utraty lub uszkodzenia ładunku opału od chwili nadania do chwili rozładunku na placach wskazanych przez Zamawiającego przechodzi na Wykonawcę”.
Odpowiedź:
Zamawiający nie wyraża zgody na usunięcie paragrafu 3 pkt. 5 Umowy stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ. Paragraf otrzymuje nowe brzmienie „Ryzyko przypadkowej utraty lub uszkodzenia ładunku opału od chwili nadania do chwili rozładunku do zbiorników wskazanych przez Zamawiającego przechodzi na Wykonawcę”.
Zmianę zaznaczono kolorem czerwonym w Załączniku nr 3 do SIWZ - projekt umowy - zmieniony 21.11.2019.
Zamawiający publikuje zapytania na stronie internetowej.
Ponieważ odpowiedzi nie prowadzą do zmiany treści ogłoszenia termin złożenia ofert pozostaje niezmieniony .
Przeczytano: 474 razy.| Wydrukuj
Ogłoszenie o zamówieniu [3.06 MB]
Załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz oferty [30.28 KB]
Załącznik nr 2 do SIWZ - Oświadczenie [24.72 KB]
Załącznik nr 3 do SIWZ - Projekt umowy [32.17 KB]
Załącznik nr 4 do SIWZ - Oświadczenie wykonawcy [25.88 KB]
Załącznik nr 3 do SIWZ - projekt umowy - zmieniony 21.11.2019 [32.15 KB]
Gmina Kołaczkowo
Plac Reymonta 3
62-306 Kołaczkowo
Tel.: 614385324Fax: 614385488E-mail: ug@kolaczkowo.plWWW: www.kolaczkowo.pl
NIP:
789-17-07-330
Godziny urzędowania:
Pn. 8:00 - 16:00
Wt. 7:00 - 15:00
Śr. 7:00 - 15:00
Cz. 7:00 - 15:00
Pt. 7:00 - 15:00
Numer konta bankowego:
22968100021100014300019813
Skargi i wnioski:
przyjmowane są w sekretariacie (biuro nr 22)
codziennie w godzinach urzędowania.
Załatw sprawę w Urzędzie: